Friday, October 23, 2009

Aku Bersalah....


Tadi tepon suami...dia kata banyak keje urgent..."nana amikla huda dulu ye...abg lambat, byk keje urgent.."so, xpela...

Tadi pagi meeting...yang buat jadi stress sgt, data untuk meeting tu salah...aku xsempat plak nak semak staff tu buat...percaya bulat2...bos pandai ni plak pi declare awal2 data tak betul..padahal satu je yang silap....so, forum jadi xpercayala kat data kitaorg provide tu...

Yang buat aku jadi frust sgt, nurul ni plak yang kena...seolah2 dia yang sedia..padahal dia compile je...sian betul dia...dahla pregnant..pengajarannya, pasni xleh percaya sgt keje anak buah...kena cek betul2...huhu


p/s: nurul, sori bebanyak k(mintak maaf terbuka ni)...haha

2 comments:

nurul said...

series aku frust giler ngn nyonya.
frsutnye pasal aku mlm tadi dh muntah2 pastu pening yg amat! terlalu pikirnye pasal!
tapi bende dah lepas beb!
mmg slah kite pon sbb tak cek bbdak ni wat keje..tapi kan kite tak de lak nak marah cam nyonya marah kite...!! kan..??
ternyata kite bakal jadi bos yg sgt prihatin!!!
bleh admit salah sdr and try to make it bettter in future!!
bukan jadi lalang!!! -->mak nyonya!!

Ummu Adnin said...

ehem-ehem...kitalah bos yang cemerlang pada masa akan datang...haha..bos wanna be!tgkla nyonya...kot2la anak ko nanti keje ngn aku..haha (kenyataan yg hanya kuar bile dah confirm nyonya xbukak blog aku)...haha