Monday, June 11, 2012

Anniversary ke 6 tahun..

10.6.2012 genap 6 tahun perkahwinan saya..saya selalu telupa date ni sebab dulu duk berangan nak dapat date 20.6.2006.. tu yang selalu tersilap je..:)

Sekejap je masa berlalu..dah 6 tahun rupanya kami hidup bersama..Seperti pasangan lain, sama jugakla..bergaduh dan bermasam muka tu sebahagian dari ragam rumah tangga..

Paling selalu gaduh, sebab suami saya ni selalu lewat nak balik rumah..dia sangat rajin dan ikhlas bekerja..satu perangai yang saya x suka..tak suka menunggu berjam di bawah ofisnya..ketahui la en.suami, bukannya saya ni x memahami, cuma nak habiskan masa lebih sama-sama..hehe..

Suami saya juga memang seorang yang sangat penyabar..kawan2 UIA dulu pun kenal dia sebagai seorang yang sangat penyabar..sehinggakan bila saya merajuk pun, dia sabar jugak x pujuk2..haha..

Apepun, saya sangat sayang suami dan anak saya..satu anugerah yang tidak ternilai diberi Allah atas muka bumi ini..Walaupun saya xsempurna sebagai seorang isteri, hopefully, 6 tahun ini lebih banyak gembira dan kesenangan yang saya berikan dari duka..

Selamat Ulang Tahun Perkahwinan ke 6 En. Mohd Nadmin bin Ramlan..semoga diri ini sentiasa menjadi bidadari buat abang di dunia hingga ke syurga..:)


~Ust kata, nak jadi isteri solehah kita x perlu suami soleh, tapi untuk menjadi suami soleh pasti perlukan isteri yang solehah ~

2 comments:

Lady Di said...

tahniah fad..aku ni baru nk masuk 4 tahun..nadmin tak pujuk ke? shah kalo tak pujuk, aku menangis je..sampai die pn rimas..hehe..

Ummu Adnin said...

haha di..ko mmg pakar menangis..kalo dulu, aku merajuk, dgn ko2 sekali kn tepon kan? sekarang dh kawin..xde nye..hehe..pujuk diri sendiri je la..hehe