Monday, July 5, 2010

Sambutan Hari Jadi Huda

Hari Sabtu lepas saya buat sambutan birthday huda sekali dengan dua pupu dia fahri.. persiapan kitaorg dah buat dari pagi lagi..nenek huda masak bihun, udang dan sotong.. saya sempat jugakla mencuba resepi buat kek kastard..hehe..tak taula sedpa ke tak..yang penting habis..so, banyak gambar nak dikongsi..kite layan je la ye..

Lepas membeli belon dari giant, en.suami dan pakcik asan huda yang menggantung belon2 ni..pastu, saje di biar atas lantai, kekonon seni gitu..hehe..huda pun ape lagi..sibukla dok sama..

kek untuk hari jadi huda ni saya tempah dari Kak Wansu..comel tak kek dia?sedap rasa dia..memang request tema purple pink..macam baju kitaorg..


Lolipop cookies ni plak mak yan huda tempah dari sweet ummi bakery..saje je untuk di beri pada budak2 yang datang..


Yang seronoknya huda dapat dua kereta..satu mak yan bagi, satu lagi pakcik hadi bagi..memang huda beria nak kereta ni..kalau lalu tempat mainan ada benda alah ni, mesti dia ngamuk nakkan kereta tu..sekali dapat...2 sekali..hehe..terus huda naik kat kereta tu..tengokla muka dia taknak lepas kereta tu..hehe..huda dapat juga piano dari makcik fara..dan dapat baju dengan teddy bear dari nenek ana..


Waktu nak tiup lilin birthday huda dan fahri..fahri dah xnak duduk..huda ok lagi..tapi, cuba teka sape yang beria meniup lilin? hehe..tu sebenarnya, sokongan semangat dari ummi untuk anak dia..hehe



Ramai jugak yang datang majlis huda ni..tok, wan, pak teh dan maksu huda dari Batu Pahat pun datang..Kesian husna, tak pegi tuisyen sebab nak jumpe huda..huhu..Tq mak su datang jumpe huda..


Sampai ke malam huda masih bertenaga sebab ramai org..taknak tido walaupun dah dimandikan..dan sampai pukul 10 lebih baru dapat 'tangkap' huda..Lepas menyusu je terus huda tertido..tak jaga sampai pagi..hehe..letih sangat kot..

By the way, saya gembira sangat sebab dapat celebrate birthday huda walaupun kecil je majlisnya..yang penting huda gembira..tak sangka anak ummi dah setahun..semoga huda jadi anak yang cemerlang dunia akhirat..



p/s - Mak selalunya akan over react pada majlis hari jadi anak sulung tau!!hehe

2 comments:

Nurul Affendi said...

utk ayat terakhir:
"mak selalunya akan over react"
aku tak bape stuju sbb ko bukan SELALUNYA tapi ko mmg SETIAP MASA akan over react dalam sume hal!
Wakaka~

to huda dearie,
untie huda wish hepi besday darling!
Smoga huda jadi anak yg solehah, berjaya dunia dan akhirat. nnt untie huda belikan present ye. tgh pikir nak adiahkan huda ape!
Untie adiahkan skuntum senyuman aci tak??
;p

Ummu Adnin said...

Nurul : Xsabar tunggu maisarah setahun..aku tgk ko camne..haha..

Maisarah2..shiape agaknye yang dok bervideo call je ngn maisarah kat ofis ek??haha..LAgi Over React!!:P