Tuesday, December 7, 2010

Hamil lagi???

Takut x tengok tajuk entry??hehe..
yup, saya hamil..tapi just melalui bacaan pregnancy test..

saya saje nak check semalam, so, saya beli pregnancy test..

ye..hormon itu masih ada..harap ia tak tinggi..dari pembacaan artikel biasanya dan sepatutnya hormon HcG akan berkurangan dan kembali normal paling lama 12 minggu selepas kandungan molar di bersihkan..

Saya risau, hospital pun tak call2 lagi..hopefully everything ok..lagi sebulan saya nak check lagi..ikut kata Dr pakar yang sy check up dulu..saya hanya boleh mengandung kalau pregnancy test menunjukkan result negatif..dan saya berharap x perlu menjalani kemo untuk mendapatkan result negatif itu..huhu..

Badan pun lenguh2 hari ni..rasa sangat x bersemangat walaupun baru saje masuk tahun baru hijrah..apepun, sy kena kuat dan positif..semoga tahun baru ni lebih baik dari tahun lepas..

3 comments:

Nurul Affendi said...

oh gitu ek??
takoottnyee...!!
anyway...salam maal hijrah!
tahun baru azam baru keh!

-ayat sedapkan ati aku jugak!-

love,
aku!
hahaha~

Ummu Adnin said...

takut kan..tahun baru, buat yang terbaek!!

I_shah said...

bile pn fadliana nak update ni??haha